poniedziałek, 6 sierpnia 2018

#1 CHORWACJA

WRESZCIE W DOMU LUDZISKA

Jeśli za mną tęskniliście- nie no, w sumie wiem, że bardzo wam to wszystko jedno, ale jednak jestem! I będę postować, postować i jeszcze raz postować, bo blogosfera ostatnio zaczyna świecić pustkami, a tak nie może być. 
Ja wczoraj wieczorem wróciłam z mojej ponad tygodniowej wyprawy do upalnej Chorwacji i mimio okropnie długiej podróży, która w obie strony zajęła całe cztery dni, jestem naprawdę zadowolona, bardzo szczęśliwa i cholernie zmęczona. But who cares
Nie mogłam zmarnować takiej okazji na zdjęcia, filmy i w ogóle wszelkie materiały, więc dzisiaj, coby blog dłużej nie był zaniedbany, zaprezentuję przedsmak porządnej relacji, która wpadnie tu wkrótce. 
Dzisiaj kilka fotek, które lubię i będzie ich dosłownie kilka, bo 1) jestem zmęczona, 2) jest tego zwyczajnie za dużo, żebym w krótkim czasie mogła sklecić dobrego posta. Gruba foto i wideo relacja szykuje się już wkrótce, ale musicie dać mi czas to wszystko ogarnąć. Chcę zmontować filmy, obrobić wszystkie zdjęcia i napisać przyzwoitego posta, żebyście mogli zasmakować trochę zagranicznej, morskiej bryzy, jeśli w tym roku nie mieliście okazji wybrać się nigdzie dalej. Przychodzę z pomocą!

Jeeeeeszcze zanim wstawię foty, chciałabym przypomnieć o moim kanale na youtube, ponieważ tam pierwszy pojawi się filmik z podróży, który będzie trochę zanim wstawię tutaj post z relacją. Więc jeśli chcecie obejrzeć, to zachęcam do zaglądania ^^

I z większych nowości - założyłam drugiego bloga! Więc ten no.... Jeśli interesujecie się czymś poza figurkami LPS, to możecie wpaść tam i trochę mnie wesprzeć, bo nie mam ani trochę doświadczenia w blogowaniu o tematyce innej niż pet shopy, ale od dawna bardzo chciałam zacząć taką działalność. Miałam bloga lifestyle (nie śmiejcie się), jakieś cztery lata temu? Ale był to jeden, wielki niewypał i szybko umarł, zabrakło mi weny. Teraz, kiedy jestem starsza i nieco bardziej ogarnięta, pomyślałam, że spróbuję jeszcze raz, więc? a nóż, widelec się uda, zapraszam!
(kliknij w obrazek, żeby przejść do bloga)

A teraz już dosyć zbędnego gadania, przejdźmy do (może) wyczekiwanych zdjęć z Chorwacji! 
Jedyne czego mi szkoda, to, że zdjęcia niestety nie oddają piękna tych wszystkich widoków na żywo. Naprawdę, stałam na klifach, robiłam zdjęcia przepięknego morza, a potem patrzyłam w aparat i zastanawiałam się, co to za gówno. Ale o widoczkach więcej w następnym poście!

8 komentarzy:

  1. Yay, super widzieć nową notkę :) Ja siedzę od miesiąca w mieście, inni powyjeżdżali na wakacje, dlatego wydaje mi się na blogosferze tak dziwnie pusto, a raczej nie ma w tym nic dziwnego. Mówiłam już jak zazdroszczę ci tego wilczka? XD Dobra, stop z nabywaniem LPS, już i tak nakupiłam ich przez wakacje na masę, a dzisiaj dwa kolejne (ok wczoraj, bo jest po północy). Byłam na twoim nowym blogu, będę tam zaglądać! ;) ...Chciałabym być w liceum plastycznym :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ze wróciłaś :D Zdjęcia prześliczne najbardziej podoba mi się pierwsze i ostatnie. :3 Na drugiego bloga będę zaglądać <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka czysta woda... Nie to co Bałtyk. D:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tęskniłam!
    Czym tak długo jechałaś? :o
    Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie. Zawsze chciałam mieć jakiegoś bulteriera, ale dość rzadko występują na Allegro. ;< I zdjęcie tytułowe (wiem, że to źle brzmi, ale nie umiem tego nazwać) też jest świetne!
    Chciałabym zobaczyć to morze na żywo. Ale ja nawet nigdy nie byłam za granicą. ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za tobą też tęsknię :(
      Jechałam samochodem, z postojem w Czechach na noc!

      Usuń
    2. / blur niezalogowana na konto LPS :v

      Usuń
  5. Miniaturka/zdjęcie tytułowe/obrazek wstępu XD urocza/urocze/uroczy! ♥♥ Pozostałe również ♥ Bardzo dobrze, że Cię przyjęli do plastyka ;)
    W ogóle ten dog tak pasuje do klimatów śródziemnomorskich - błękitne oczy, piaskowe 'umaszczenie'..

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaaa pominęłam ten post xd! To pewnie dlatego, że ja też byłam na wakacjach, w Finlandii ;D! I też jechałam 3 dni ;w;. I w dodatku spałam w namiocie xd. A zdjęć porobiłam tyle, że do świąt ich wszystkich nie wstawię :,D

    OdpowiedzUsuń