czwartek, 7 marca 2024

Generacja 7

Gdy ostatnio pisałam posta, generacja 7 Littlest Pet Shop była dopiero zapowiedzią. Dzisiaj są to już fizyczne produkty, dostępne na sklepowych półkach!! Co prawda nie u nas, Polska na oicjalny launch w sklepach będzie musiała poczekać do sierpnia.

Ale są tacy, co postanowili sprowadzić figurki zza granicy i opchnąć je na olx. Są też tacy (ja), którzy prędzej się zesrają, niż dotrwają do sierpnia:) Nie mogłam się powstrzymać, kiedy zobaczyłam okazję i od razu zamówiłam jeden zestaw. Z tego co widziałam to nadal na olx i vinted można znaleźć kilka zestawów,, gdyby ktoś z was chciał się skusić. Chociaż ceny są nieco wygórowane, więc szczerze, dla mnie na razie to tyle, na resztę figurek zaczekam, aż pojawią się u nas w sklepach

A co mogę na razie powiedzieć o tych cudeńkach? Z ofert dostępnych na olx ten zestaw spodobał mi się najbardziej, byłam też ciekawa jak bardzo podobny będzie ten owczarek, do tego z G2, którego posiadam. No i szczerze mówiąc to design jest niemal identyczny. Generalnie są różnice, ale przez to, że kolor bazowy jest taki sam, to pieski wyglądają zbyt podobnie, ale pokażę wam to innym razem, bo już mi się nie chce robić foty

Tego kształtu kota jeszcze nie miałam, jest przeuroczy! Choć też wydaje mi się, że istnieje bardzo podobna figurka z G2. Ogólnie jak na razie mam mieszane uczucia co do nowych-starych LPS. Oczywiście, ich pojawienie się ponownie w produkcji jest spełnieniem marzeń, ale mam wrażenie, że designy są albo zerżnięte z istniejących figurek, albo bardzo słabe. Może z kilkoma wyjątkami. No, ale nie będę narzekać na zapas. 

Trochę jestem zawiedziona, że wybrali takie kwadratowe opakowanie, bo stare pet pairs były w tych charakterystycznych dla Littlest Pet Shop opakowaniach. Jednak widziałam, że single pets są w tych pudełkach w stylu G2, więc się cieszę. Generalnie wszystko fajnie, tylko w moim zestawie brakowało tej karty, która ma być dołączana do każdego zestawu? Nie wiem z czego to wynika. Odpakowywanie nagrałam i wrzuciłam na tiktoka, gdybyście byli ciekawi <3

Chciałam też poświęcić chwilę na rozeznanie w cenach nowych zestawów LPS. Ja za ten zapłaciłam 80 zł na olx, ale jest to kwota zawyżona przez konieczność uprzedniego sprowadzenia figurek zza granicy. Będę się teraz posiłkować cenami z Amazona, ale myślę, że w sklepach w stanach ceny są podobne

   
Taki zestaw trzech figurek (po lewej) z akcesoriami kosztuje 14.99 USD co w przeliczeniu na złotówki daje około 60 zł. Natomiast ten po prawej, liczący pięć zwierzaków to koszt 19.99 USD - czyli na nasze to jakieś 80 zł.

Szczerze, sądzę, że nie ma tragedii. Poprzednia generacja była pełna zestawów po 140 zł, gdzie połowa figurek to były te najmiejsze. Myślę, że ceny w Polsce nie będą się wiele różnić od amerykańskich, także ja raczej się solidnie zaopatrzę, gdy nadejdzie sprzedaż. Nie udało mi się na Amazonie znaleźć pet pairs i single packów, ale patrząc na te ceny wielopaków to wydaje mi się, że pojedyncze figurki mogą u nas kosztować 20 zł, a dwupaki koło 30-40. A wy jak myślicie?

2 komentarze:

  1. Anonimowy08 marca

    Mam totalnie mieszane odczucia co do tej gen 7, może nawet zrobie posta o tym. Generalnie nie mam pojęcia, jedyne co wiem to że będą drogie, bo teraz wszystko jest drogie 😭 mimo wszystko nie tracę nadziei! A co do podkradzionych/słabych design’ów, myślałam że jestem jedyna która myśli że te figurki są takie strasznie proste! Anyway mega że napisałaś <3
    ~ Karmelek z bloga Kryształowy Las Lps

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy02 kwietnia

    jeju, jaki ten zestaw z 5 figurkami jest śliczny! i te małe urocze dodatki. Nie mogę się doczekać sierpnia.
    -tajek z bloga tajemniczy świat lps, ale nie chcę mi się logować

    OdpowiedzUsuń