środa, 8 marca 2023

Random LPS questions tag

Dawno mnie nie było, ale podtrzymam życie tego bloga tagiem od Analogowo LPS, bo wydał mi się szybki i przyjemny:)) a potem może pomyślę nad czymś ambitnym

1. Który figurka najbardziej przypomina ciebie z charakteru, a który z wyglądu?

Myślę, że z charakteru przypominam absolutnie każdego pieska - lojalna, zawsze wpadam na takie pomysły, że patrzysz na mnie i zastanawiasz się czy coś mam w głowie, a jak mnie zostawisz samą na zbyt długo to zniszczę coś z tęsknoty (also jestem psiarą, więc nie mogłam dać innego zwierzęcia)

A z wyglądu to totalnie ten kotek! Tylko kolor oczu się nie zgadza, ale poza tym? Mam ciemne włosy z blond pasemkiem, kokardka reprezentuje to, że się ubieram bardzo dziewczęco, a brokat to, że jestem fancy, robię fancy makijaże i basically się błyszczę, bo używam zdecydowanie za dużo rozświetlacza;) Ale w sumie tego spanielka też przypominam z wyglądu


2. Lps kojarzący ci się z twoją ulubioną postacią (z filmu, serialu, książki, gry itd.)?

Wydaje mi się, że komentarz nie jest potrzebny


3. Figurka, którą najwięcej się bawisz/bawił*ś?

Moje absolutne top figurek, którymi bawiłam się najczęściej w dzieciństwie. To były takie dramaty miłosne, że sobie nie wyobrażacie nawet.....


4. Ulubiony kolor oczek u lps?

Uwielbiam zielone oczy ogólnie (wszędzie), ale u LPS też baaaardzo lubię właśnie taki kolor jak ma smok z chińskiego nowego roku (ten z poprzedniego pytania), coś pomiędzy zielonym a niebieskim, taki trochę turkus. Kocham!

5. Lps fuzzy vs cuddly?

Fuzzy zdecydowanie. Cuddly co prawda żadnego nie miałam w rękach, ale fuzzy są wyjątkowe, ja uwielbiam ogólnie wszystko co welurowe i/lub aksamitne, a one są właśnie takie jak aksamit, albo zamsz. Wspaniałe uczucie. Ciężko je utrzymać w czystości i dobrym stanie, ale zdecydowanie są niepowtarzalne

6. Ulubiona brokatowa figurka?

Oczywiście moja ukochana husky #2297, ale zgadzam się też z mini, że wydra #2152 jest przepiękna....



7. Najdziwniszy charakter/historia jaką wykreował*ś jakiemuś lps?

Chyba nie miałam w zwyczaju wymyślać żadnych dziwnych charakterów ani historii. W dodatku wymyślałam historie tylko moim ulubionym figurkom, więc tym bardziej były one raczej fajne i dopracowane bez żadnych dziwactw hahah

8. Wymarzony dodatek od lps?

Ja jestem ogólnie big slut for dodatki, są przepiękne i kocham styl w jakim są wykonane. Na maksa marzę o skate parku i stoisku z lemoniadą. Chociaż generalnie te zestawy 'scenery' wszystkie są świetne, ALE HEAR ME OUT

Zestaw Stylin' Pets Runway? No nie ma na świecie nic piękniejszego, marzę o nim najbardziej na świecie. Ten wybieg. Te buty. Ten aparat! 

9. Lps, który stał się twoim ulubionym w ostatnim czasie, bez określonego powodu?

Shorthair #855 właśnie z zestawu z lemoniadą... Ma potężny letni vibe, a ja właśnie takiego teraz w moim życiu potrzebuję. Pewnie go nie kupię w najbliższym czasie (chociaż zobaczymy po wypłacie...), ale kiedyś muszę go dorwać





10. Najnowsze spełnione lps'owe marzenie?

Chyba nie kupiłam żadnej figurki od czasów urodzinowego posta, więc husky #2297 wciąż jest aktualny jako najnowsze spełnione (największe) marzenie kolekcjonerskie 

11. Posiadasz w kolekcji jakiegoś lps bez numerku? Jeśli tak to jakiego?

Niestety jestem leniwym kolekcjonerem i nie mam jeszcze takiego nabytku w kolekcji:((

12. Zwierzątko, które uważasz, że Hasbro powinno stworzyć, ale tego nie zrobiło?

Okapi??? No błagam, przecież te stworzenia są idealne..... Kapibara w wersji G2 też byłaby świetna moim zdaniem, bo jest chyba w G5, ale G2? Kapibara. Kapibara i Okapi.

13. Ulubione trojaczki?

No cóż, mam do nich sentyment, bo moja ulubiona LPS blogerka z czasów dzieciństwa je miała




14. Ulubiona seria specjalna?

Nie będę ukrywać, że jestem ogromną fanką serii Chinese New Year Pets



15. Figurka, która ma numerek odpowiadający dacie twoich urodzin? (Dzień + miesiąc)

Chyba niestety nie ma LPS #2906 (albo i stety bo byłby to G3), więc załóżmy, że moim urodzinom odpowiada ta świnka #296 z trzypaku. Taka basic, ale słodka




To tyle ode mnie dzisiaj, trzymajcie się i wesołego dnia kobiet dziewczyny!! <333

5 komentarzy:

  1. Właśnie zauważyłam, że napisałam okapi z dużej litery w środku zdania, ale nawet tego nie edytuję, bo szanuję okapi na maksa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * Mój ból, że nie można dawać serduszek i / lub łapek w górę odnośnie komentarzy, bo ten Twój komentarz tak mi się podoba *

      Usuń
  2. Super, że napisałaś<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23 marca

    Hej. Mam shorthaira #855. Czy chciałabyś się wymienić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko i córko, pamiętam jak kupowałam oba te zestawy z Shorthairami w 5-10-15, ale to była radocha🥲

    OdpowiedzUsuń