środa, 2 sierpnia 2023

BasicFun przywraca stare LPS

 Cześć kochani! Jestem podekscytowana mogąc (chyba) jako pierwsza napisać o tym co się niedawno wydarzyło! Pod koniec zeszłego roku usłyszeliśmy od Hasbro, że BasicFun otrzymało licencję na Littlest Pet Shop i obudziło to w nas nadzieję na powrót starej generacji. Doskonale pamiętam jak wtedy jakaś polska tiktokerka, zdaje mi się, że mecatze, nagrała filmik, że mamy się uspokoić, bo to nic nie oznacza i jest nikła szansa, że G2 wróci do sklepów.

Napisałam jej wtedy w komentarzu coś w stylu, że niepotrzebnie się spięła i jest spora szansa, że BasicFun postanowi przywrócić stare LPS, bo mają już serię My Little Pony zawierającą figurki kucyków z pierwszych generacji. Chciałabym teraz powiedzieć głośno HA. A NIE MÓWIŁAM?

Parę dni temu, wydaje mi się, że na konwencie związanym z LPS w Stanach, jeśli dobrze zrozumiałam, BasicFun wyszło naprzeciw fanom i oficjalnie powiedziało, że wiosną 2024 roku mają w planach wypuścić swoją linię Littlest Pet Shop i będzie to generacja 2! Na konwencie pokazali trochę materiałów reklamowych, a samo potwierdzenie, że będzie to G2 znalazło się w mailu, który napisali jako odpowiedź na pytanie jakiejś dziewczyny z LPS community. 

Na ich stronie pojawiła się zakładka związana z Littlest Pet Shop i chociaż nie ma tam na razie zbyt wielu informacji, poza tym, że deklarują że wkrótce mają zamiar przywrócić na półki sklepowe nasze ukochane figurki i więcej informacji będzie się pojawiać wkrótce. Ale! Możemy tam też zobaczyć nowe logo i nową maskotkę, które nawiązują do jednego ze starych logotypów <3 

Piszę ten post z pożyczonego laptopa, nie za bardzo mam pole, żeby się postarać go zrobić ładnie, ale po prostu bardzo chciałam się z wami podzielić tą niesamowitą informacją. Wszystko wskazuje na to, że po wielu latach, Littlest Pet Shop wrócą do sklepów :')

Ja dowiedziałam się o tym wczoraj wieczorem z filmiku LPS Honey, który też zostawię tutaj, bo jest tam troszkę więcej materiału dowodowego, niż ja byłam w stanie znaleźć, także zachęcam do obejrzenia. Natomiast jeśli ktoś nie zna angielskiego, to w sumie wszystko streściłam powyżej. BasicFun przywraca stare figurki z nowymi designami, nie będą to raczej te same figurki, które już widzieliśmy. Krótko mówiąc - te same kształty, ale nowe wzory. Nie mogę w to uwierzyć i nie mogę sobie wyobrazić, że pójdę do sklepu i zobaczę na półkach G2....

To tyle ode mnie! Cieszycie się? 

14 komentarzy:

  1. Czekałam, aż ktoś o tym napisze - brakowało mi posta o tym w blogosferze, a sama nie czułam się na siłach, żeby o tym pisać.
    Ja z kolei trafiłam na informację, że nowe petszopki mają być dostępne już w styczniu/lutym, i to chyba nawet lepiej, bo nie mogę się już doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju masz rację, machnęłam się z podekscytowania jakie mamy miesiące i zamiast o zimie napisałan o wiośnie XD

      Usuń
  2. Anonimowy04 sierpnia

    Endżi, jak się cieszę, że o tym napisałaś! Trochę jeszcze niedowierzam w to wszystko, więc ciężko mi się tym podjarać, ale wygląda na to, że można będzie zacząć kolekcjonować na nowo. Chociaż mam sporo obaw. :( Że to już nie stare Hasbro, więc jak będzie z jakością? Że LPS okażą się taką niszą, że po sprawdzeniu rynku amerykańskiego nie wypuszczą ich do Europy. Aż się boję ekscytować, żeby się nie zawieść. :( Może sobie ubzdurałam to w głowie (a to możliwe, bardzo prawdopodobne!), że w to wszystko zamieszany jest Spin Master, a oni wiele swoich produktów trzymają na rynku amerykańskim. Czas pokaże jak to wszystko się rozwiąże. Bardzo bym chciała, żeby nowe pokolenie pokochało LPS tak jak my kiedyś i żeby na nowo stały się potężną marką wartą inwestowania. Proszę o potężny bobrze!

    A MeCatze a raczej kotukan, to w ogóle ostro odlatuje czasami. To jak chamsko odpowiedziała na komentarz o powrocie, aż ręce załamałam. No bo serio? Może się jej przykro zrobiło, bo chce uchodzić za największą znawczynię LPS w Polsce, a o powrocie dowiedziała się ostatnia. :''') Dlaczego nie możemy być dla siebie mili... tak po prostu? Nie łapię tego.

    . mini creatures' world

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, myślę, że jeśli gdzieś LPS mają przejść test sprzedajności to właśnie w stanach, tam chyba jest najwięcej aktywnych kolekcjonerów. Więc ja jestem dobrej myśli!! Poczekamy, zobaczymy, ale jak wyjdą w stanach to pewnie będzie można kupić na amazonie i nie będziemy musieli czekać na sprzedaż światową (a przynajmniej ja nie mam zamiaru XD)
      A co do kotuoan to faktycznie mam wrażenie jakby rpbiła z siebie trochę guru, no ale co kto lubi, tylko właśnie szkoda, że przy okazji niszczy niektórym entuzjazm

      Usuń
    2. Figurynki05 sierpnia

      Powiem szczerze jestem tak nakręcona, że będę zamawiać nowe zestawy nawet ze Stanów, jeżeli będzie trzeba. I podejrzewam, że nie tylko ja🙃

      Usuń
    3. Anonimowy06 sierpnia

      Kurcze, trochę słaby interes płacić tyle za przesyłkę ze Stanów, to może się spikniemy na jakieś wspólne zamówienie, żeby się podzielić kosztami dostawy? :)

      . mini creatures' world (niemogąca się zalogować eh)

      Usuń
    4. Podłączam się! xD

      Usuń
    5. Ja na pewno będę zamawiać, także możemy się jakoś zgadać!

      Usuń
    6. Figurynki14 sierpnia

      Jakby to rzeczywiście pykło to bardzo chętnie😊

      Usuń
    7. Ostatnio Basic Fun potwierdziło, że nowe petshopy trafią do Polski, więc taczejtnie będzie takiej potrzeby (:

      Usuń
  3. Wiedziałam, że to już pewne, gdy na instagramiepo lpsfeście ludzie zaczęli wrzucać info na story. Cieszę się, że pojawią się zupełnie nowe zwierzaki. Jaram się jak dziecko i już kombinuję, jak ja to sprowadzę ze Stanów xD a MeCatze, żyję pod kamieniem i mimo tylu lat ledwo orientuję się w community i myślałam, że dawno już z niego odeszła. Ale tak, co do komentarzy, to kiedy jeszcze była lata temu w blogosferze pisała mi je trochę huh złośliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy06 sierpnia

      No bo z community odeszła. A raczej wyalienowała się i zdecydowanie nie chce być jego częścią, co oczywiście szanuję. Ale o LPS nagrywa cały czas i na YT i na TikToku już od dobrych kilku lat. Tylko w temacie LPS jest trochę zadufana w sobie i do własnych oglądających nie zawsze odnosi się przychylnie. Ale przypomniałaś mi hippie, że to ona zjechała mnie za nazywanie nowej generacji G5 (bo wg niej taka nie istnieje) i nawet napisała o tym cały post z tłumaczeniem w jakim błędzie jestem. xD

      . mini creatures' world

      Usuń
    2. Jak bardzo tego nie rozumiem... Zjechać kogoś za to, że uznaje więcej generacji? Prawda jest taka, że to ona ma inne zdanie w tej sprawie niż większość. Ale w każdym razie takie niekulturalne odzywki tylko dlatego, że ktoś uznaje o jedną generację więcej nigdy nie powinny mieć miejsca (":

      Usuń
  4. tak bardzo się cieszę!!!! nie mogę się doczekać aż trafią do Polski

    OdpowiedzUsuń