niedziela, 22 września 2019

goodbye, summer

these are the days
we won't forget

Wiecie, ostatnimi czasy może nie grzeszę regularnością, ale łapię inspiracje. W różnych dziedzinach. Staram się nie popadać w depresję, bo kocham jesień i szkoda byłoby przepłakać ją całą w łóżku. Dzisiaj mamy 22 września, ostatni dzień kalendarzowego lata. Słońce dzisiaj bardzo jasno świeci, promienie, które rzuca na świat są takie ciepłe, czuję jak mnie otulają. Będę miło wspominać wszystko, co przyniosło ze sobą lato w tym roku.

Pod ostatnim postem miniCreaturesWorld napisała, że czuje się przygnębiona, czytając moje posty, co uświadomiło mi, jaka melancholijna ostatnio tu byłam (yikes)

Ale nie tym razem! Dziś będę siała pozytywną energię, ciepłe zdjęcia i radość, dopóki nie zrobi się deszczowo w tej naszej pięknej okolicy. Wtedy nie zabronicie mi narzekać. Chociaż naprawdę lubię wszystkie cechy jesieni. To dlatego, że jak o niej myślę, to w głowie nie mam polskiej jesieni, tylko piękne zdjęcia z pinteresta, w ciepłym klimacie, ze wszystkich stron ciepłe kocyki, dynie i herbatki. Z tym mi się kojarzy jesień, daje mi dobry vibe.

Chociaż powiem wam, że miałam napisać tego posta wczoraj i dzisiaj go tylko opublikować, ale laptop mi się wyłączył, nie zapisując żadnego zdania w wersji roboczej, więc wkurzyłam się i poszłam obejrzeć Jak wytresować smoka 3, czyli zakończenie mojej najbardziej ukochanej serii filmów. Mam duży sentyment do całej serii, więc musicie sobie wyobrazić jak ryczałam po skończeniu oglądania (chociaż nie pierwszy raz widziałam trzecią część, byłam nawet na premierze w kinie). No i cały pozytywny nastrój chuh strzelił xD

Ale nie będę na nic narzekać! Ja nawet nie wiem po co się rozpisuję, skoro miałam tu tylko wstawiać zdjęcia. Nie polecam czytać moich refleksji. Moje zdjęcia są miłe i pozytywne, to co piszę - nie. No ale! Idę dopić herbatkę i spakować kocyki na stancję.

jak się macie w szkole?
gotowi na jesień?





1 komentarz: